Stress...

... har varit mitt ledord senaste veckorna.
Nu tror jag det börjar lugna ner sig lite och saker faller på plats.
Som läget ser ut så skriver vi kontrakt i morgon på lägenheten och vår sommarstuga/nuvarande bostad lägger vi ut till försäljning i morgon.
Budgivningen har varit en rysare och stresshormonerna är fortfarande på topp efter den, så i natt kunde jag inte sova och var uppe redan kl: 04.00.
I morgon åker vi tidigt till Stockholm och sover hos ett par vänner som vi nästan blir grannar med. :-) :-)
Dagen efter drar vi vidare till Fagerhult och tillbringar påskhelgen där med att fixa i huset ifall någon vill titta på det.
Men troligtvis blir det svårsålt eftersom efterfrågan inte är särskild stor så jag räknar med att stugan är i våra ägor minst ett år till. Är ingen panik med att sälja den men det är lika bra sätta ut en annons nu ifall det är någon glad och rik svensk/norrman/tysk/dansk/holländare som vill bosätta sig i dom småländska skogarna sommartid.
Jag kommer även arbeta från mitten av juni fram till slutet av augusti i Stlm så det blir perfekt att flytta då.
Hur hösten kommer se ut har jag ingen aning om...
Den som lever får se.


Snart bär min starka man möbler istället för mig. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0