Grrr....

Har blivit förkyld!
Näsan rinner, halsen värker och jag nyser och mår inte alls bra. :-(
Tycker just nu JÄTTESYND om mig själv för jag ska ju SPRINGA Vårruset i morgon!
Får hoppas det lagt sig lite tills jag ska iväg så jag i alla fall orkar gå runt banan.



Har även fått schemat över sommarjobbet och började skriva in tiderna i almanackan: 06-10.00 oj oj tänkte jag vilken jättebra tid, sen såg jag andra raden som skulle skrivas in och då var det för dagen innan: 14.30-02.00, alltså 4 timmars vila emellan!!!
Hur fungerar det?
Jag med mina öron. Ska jag sova timmarna på jobbet? Eller hem? Hur vakna? Då får jag släpa med min väckarklocka till jobbet eftersom jag inte hör signalerna utan måste ha på vibration. Och jag som är grymt svår att väcka om jag sovit för lite tid...
Ska ta en diskussion om det här med mamma, som får åka till jobbet och väcka mig förhoppningsvis! ;-) Fast jag tror hon kommer protestera vilt över det förslaget! ha ha :-)

Det löser sig nog, men jag undrar hur andra gör som inte heller hör?
Vet det ska jobba en tjej där som är hörselskadad eller döv, så jag får hoppas jag träffar henne och kan fråga hur hon löser det.
Blir så dumma problem ibland när man är beroende av tekniken...

Nu vill jag i alla fall ha en iphone eller liknande för att kunna lyssna på musik när jag cyklar.
Sen måste jag ordna sladd till min cipp så jag hör musiken...
Någon med Cochlear Nucleus 5 som har bra förslag?



Nu kurera mig med the, soffa och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0