Min tur att bli...

...sjuk.
Hostat halva natten och mellan hostningarna svurit lite lätt över maken som smittat mig.
Fast jag har ingen feber eller så. Så det går nog fort över.
Påsken blir inte alls som vi tänkt. Först skulle vi på SPÖK , men maken var sjuk så fam Danielsson fick biljetterna. Sen skulle vi till Norge och åka skidor men makens sviter efter influensan satte stopp för det och då bestämde vi att ha en liten middag med ungarna på torsdag, i morgon, istället men nu verkar min förkylning sätta stopp för det också!
Som sagt, inget blir som man tänkt sig.
Men jag deppar inte för det. Finns väl någon mening med det också...
 
Hoppas ni alla får en underbar påskhelg med sol och skoj!
Glad påsk!!!

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Näää va tråkigt....men kroppen talade om för dej att du måste vila lite!!! Hopas du är piggelin idag så vi kan ses som planerat, ska bli så kul <3

Svar: Frisk och glad igen som du vet kära Karin! Kram! Mia
Mia

2014-04-24 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0