Bröllop!

Åkte åter till Dalen för att fira ett bröllop.
Vägen till Norge tog tiiid för vi hamnade mitt i ovädret - som vi totalt missat på nyheterna - med rasade vägar och översvämningar. Blev en slingrig tur genom Kristianstad och vi fick se lite mer än vi tänkt oss.
Översvämmad åker precis längst E18.
 
Myyyyyyys. Jag ÄLSKAR regn och oväder och sitta i bilen med bra musik och min fina man bredvid - som givetvis får köra.... Är inte lika mysigt att köra själv... hrmmm...
 
Väl i Dalen fick vi bo i svärföräldrarnas husbil eftersom vi skulle bli många i huset.
Jag ÄLSKAR - även - husbilar så det var supermysigt!!!!
 
 
Och så var det lördag!
Fick träffa Arnfinns systers käresta och gjorde nog ett gott första intryck då jag hade på mig för stora gymnastikskor a la Kalle Anka och precis sprayat tre tussar spray i håret så det stod ut hår från öronen och mitt i huvudet. Hann inte tofsa till mig... Någon gång i mitt liv ska jag ge ett första seriöst intryck!
Men sen blev vi fina allihopa!
 
Svärmor och svärfar, svägerska med käresta och så min vackra älskade make.
Så här lyckliga är vi 8 år senare efter giftermål i samma kyrka. ;-)
Och så lite seriösa. :-)
 
Fast finast var dom små brudnäbbarna.
Jag hade kunnat stoppat ner dom i min ficka och tagit hem dom. Dog sötdöden. <3
 
Små gräddbakelser. <3
 
 
Bröllopsfamiljen.
 
 
 
 
Bröllopet var väldigt bra organiserat och roligast var fotobåset där lite utklädningsgrejer fanns. :-D
Tvingade in maken och tog bilder. :-)))
 
Älskar min man!!! :-D
 
 
Tårtorna var helt sjukt goda och jag hade gärna tagit en Doggy Bag. :-P
 
 
 
 
 
Så fin dukning.
 
Jag blir som vanligt trött och vi blev inte sena.
Bilfärd hem igen på söndagen och idag blir det total time out.
Tack Åse Jorunn och Hans Morten för en härlig kväll! :-D
Önskar er all lycka i framtiden! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu blir jag ju sjukt nyfiken, hade de lagt något i de små askarna på bordet?

Svar: Svarat dig på messenger, men ni andra som undrar; godis, tandpetare och servett. 😃
Mia

2014-10-16 @ 20:31:04
URL: http://fruzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0