Klätterdag...

Igår var jag och min kära make och klättrade i Tyresö.
Arnfinn fick en klätterdag av mig i födelsedagspresent och givetvis såg jag till att jag också följde med.
Till saken hör att jag är väldigt höjdrädd. Och då ligger betoningen på VÄLDIGT samt RÄDD!
Men det gick över förväntan bra och det var superkul!
Är nu full av skrapsår på armbågar, knän och händer samt har träningsvärk i ungefär varenda muskel som jag inte visste fanns, där inberäknat tårna!
Idag blir en lugn dag inomhus stapplande från rum till rum i långsam mak med ena handen på höften och hasande steg. ;-)
I morgon drar vi till Gotland för att cykla runt och upptäcka sevärdheter (bra matställen och matbutiker m.a.o...).
Älskar ha min underbara make hemma igen!!!
 
Ett gäng bildbevis för att jag vågade!
 
På väg till klätterplatsen.
 
 
Gör mig redo för klättring. Supernervös....
 
Arnfinn instrueras och är både coollugn och superduktig - hela tiden!
 
Lycklig make. :-)
Svettiga handflator och darriga ben...
 
Ihhh..... Blundade första biten! Ha ha ha :-D , Ca 15-20m högt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glada över att vi fortfarande lever! Jag gillar verkligen det där med att ha maken fast i en tråd som JAG styr över. He he, makt.... Kanske skulle ha honom i snöre jämt? :-D
 
 
 
 
 
 
Det fanns tre ställen att klättra upp på. Jag klättrade på två. Sen var orken slut. Supertungt!
 
 
 
 
 
Vi hade små käcka klätterskor på oss. Som skulle sitta hårt! Mina stackars tår var helt mörbultade efter.
 
Nu söndag morgon - maken sover och jag ska bara slappa!!!
Ha en härlig dag alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0