Arbetar hemifrån idag...

... eftersom mitt rum är bokat till annat vilket är riktigt skönt och bra för mig för då kan jag sitta i morgonrocken och arbeta mina 4 timmar utan öron när det passar mig. :-)
Igår var jag och Malin/Mizze och skrev in oss på Fit Camp. Ska köra 2 pass/vecka Tabata, vilket jag inte har en aning vad det innebär mer än att det tydligen ska vara himla jobbigt.
Låter perfekt för mig nu när jag har stress  och oro i kroppen. Finns inget som är bättre än träning då!
Efter inskrivningen gick jag till vanliga  gymmet hemma och tränade för att vara lite i form när jag startar på onsdag. Var himla skönt och efter det hem och titta på nya Top Model där dom blandar killar och tjejer. Liknade mest någon kopia på Big Brother med Tyra Banks i huvudrollen! Blir nog roligt att följa denna period! Och ja, jag är så ytlig så jag ÄLSKAR Top Model. En av mina chic lit - svagheter ihop med glassiga böcker med historier om vimsiga tjejer. Min dotter nästan kräks över mina dåliga bokval. ;-) Men jag vill även poängtera att jag läser även seriösa böcker. När det gäller film/tv-serier blir det BARA roliga varianter helst utan allvar,våld, spänning. Fixar inte den biten för filmerna fortsätter alltid i mina drömmar sen och det är jobbigt springa runt och vara jagad en hel natt.
 
Nu ska jag jobba lite och sen iväg med granntanten och köpa blommor på Plantagen.Blir färdtjänst dit och hem. Lite lyxigt. Min granntant är 89 år och en riktig krutgumma. Vi ses en del hon och jag. Hon är en person som pratar om saker som hänt på 40-talet när hon var ung och det är underbart att lyssna på henne. Sist sa hon om mina smöriga bullar : "Det är så mycket smör i dom att jag inte behöver cerat". hahahaha :-D
 
Ha en härlig dag alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Det är sådana krutgummor vi kommer att bli ,när vi blir gamla ;-) Bamsekram & Var rädd om dej/ Karin.

Svar: hahahaha ja det hoppas jag verkligen att vi blir! Kram Karin! :-) Var rädd om dig du också.<3
Mia

2014-05-08 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0