Efter hårda påtryckningar...

... från dottern som skriver med versaler "UPPDATERA DIN BLOGG!" kände jag en viss påtryckning och har därför hamnat framför blogg.se igen efter en längre frånvaro.
 
Har under senaste veckorna hunnit med:
 Ansiktsbehandling hos kära Karin i Östertälje. Vi hade dessutom sällskap under lunchen innan och satt och pratade en massa. Mest om basket och barnbarn. Ha ha :-D
Jag blev så trött efterråt att jag nästan somnade på pendeltåget. Kände att jag kunde varit mera socialt trevlig mot henne efter behandlingen - förlåt Karin! - men jag var så i comaland så hjärnan hängde inte riktigt med... Fast Karin är nog van vid det här laget. ;-)
 
Lunchtime utanför salongen. Härligt väder och sällskap!
 

Jag har även hunnit med träffa Malin. Inte Niclas Malin utan "gamla" Malin - förlåt!!! - och vi har varit hos hälsocoach - som inte gillade mina matvanor - och direkt efter gick vi till Snaps, en uteservering och tog varsitt glas vin. ;-)
Påpekas bör att 1. det var fredag 2. jag drack 2 smuttisar sen fick Malin mitt vin. 3. jag fick migrän av all cigarettrök så vi gick därifrån rätt kvickt, samtidigt som vi gnällde över hur unga dom var som rökte och vad MÅNGA dom var!!! hahaha gud vilken tantvarning! hahaha Malin och jag har haft MYCKET roligt ihop och varit ute mycket tillsammans, så det var lite att kasta sten i glashus där. ;-)
Fina Malin och jag. Ses på fredag igen för att åka kryssning och fira henne då hon fyllt 40 år! Grattis!!!
 

Har även varit och fikat med Nina och Angelica på stan och efterråt gick Nina och jag en låååångsam promenad längst Kungsträdgården och vattnet. Mysigt! Nina går verkligen inte fort nu och hon är så SÖT så jag skulle kunna äta upp henne! Lätt vaggande gång och den stora magen som en plopp där framme. Hur söt som helst. Jag är väldigt duktig på att skapa vackra, underbara barn tycker jag. :-) "stolt mor och inte alls partisk".
 
Med risk för att dottern inte godkänner att jag satt in denna bild så passa på att titta!!! I morgon kan det vara försent och bilden är borta! ;-)
 

För övrigt har det inte hänt så mycket.
Jag har varit på gymmet och lyft för tungt som vanligt och sen gått som en 100-åring ett par dagar efter.
Sen kom maken hem i torsdags och vi var hemma hos Marikka och Kristofer på middag och kollade elden efter. Arnfinn gillar verkligen äta hemma hos dem. Sa att det var som att gå på restaurang. Fin kritik!
 

Igår var det tjejträff hos Marina och det var verkligen mysigt! Men sen gick luften ur mig.
Har försökt vara social i två veckor nu och idag så har kroppen sagt ifrån ordentligt. Yrsel, öronsus och när jag har min Ci på mig blev ljudet smärtsamt högt för hjärnan klarade inte sortera bort vardagsljuden utan alla ljud blev lika höga. Grymt jobbigt, så min Ci åkte av och nu ska jag bara slöa i soffan utan att göra ett dyft mer än läsa. Arnfinn har åkt och det är tomt och tråkigt hemma.
Saknar alltid honom... Suck... min fina man. *kärlek*
 
 Har även varit ute och sprungit. Inte med cykeln då.... Sprang till jobbet och sen cyklade jag runt sjön. Mysigt. 
 

Nu väntar soffan och bok!
Ha en jättehärlig söndag alla! :-D

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Hej Vännen!
Håller med Nina......ÄLSKAR DIN BLOGG <3
Hälsa Nina att hon är JÄTTE VACKER,visst är det Underbart att ha så fin kontakt med sina barn.
Du ger ALLTID så mycket energi,det är därför du blir tom! Men vi som får den är väldigt tacksammma!!! Tackelitack<3
MÅ BÄST & VAR RÄDD OM DEJ /Karin.

Svar: Tack söta Karin! Du är en klok kvinna. Kram ses snart igen hoppas jag. Var rädd om dig du också! <3
Mia

2014-05-06 @ 07:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0