Har varit en tung...

...vecka med mycket tårar och tankar.
Åter igen så orkar jag inte och kroppen har sagt ifrån.
Är nu sjukskriven ett tag framöver och hoppas att jag snart mår bättre.
Jag är förbannat trött på att mitt huvud vill så mycket men min kropp orkar inte.
Eller så är det huvudet som inte orkar...
Blev inte så mycket av Fit Camp för jag orkar inte med alla människor och ljuden utan jag har
istället valt springa mycket och ofta. Är väldigt skönt för både själ och hjärta. (Klyschigt, jag vet men sant!)
Helgen som var tillbringade jag i Norrtälje. Delvis själv och det var så himla skönt att vara där!
Älskar skogen, insjön, lilla stugan och så familjen Danielsson såklart.
Jag tog årets första dopp efter ha sprungit en runda. Så vattnet var alldeles lagom kallt.
Sen fick jag för mig att jag skulle i igen, men ångrade mig SNABBT! Så tips om ni ska bada nu- värm upp innan!
Lite yoga hemma i lugn och ro. Så skönt!
 
Jag i mina myskläder i Norrtälje. Med favoritkoppen full med kaffe. :-)
 
Finaste Grisen <3
 
Första doppet!
 
Hittade en skogsväg i Norrtälje som var jättemysig att springa på.
 
MYCKET stenig och rotfylld väg som jag sprang längst idag! Jätteroligt skutta bland stockar och sten och låtsas att jag var ute på orientering. Hade ingen aning om att det fanns en slinga där vi bor!! Och ett naturreservat dessutom.  Glad överraskning!
 vill även tillägga att det är vissa fördelar med att ha en svärson som är fd kock. Maten i Norrtälje är alltid så GOD! I fredags blev det grillade hamburgare och potatisklyftor. :-P
 

För övrigt väntar jag hem maken på fredag och jag LÄNGTAR något grymt efter honom!På lördag får jag träffa min "försvunne" son Sebastian. (Han renoverar köket så jag har inte sett röken av honom på en månad. SAKNAR honom!)
Minstingen fyller år på söndag men vi firar honom på lördag. Det ska bli jätteroligt träffa hela familjen igen.
Ha en underbar fortsatt vecka alla och var rädda om er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

HÄR KOMMER EN JÄÄÄTTTTEEEE STOR ENERGIKRAM TILL DEJ FRÅN MEJ <3 Vilken underbar natur & vi har ju iaf tur med vädret ;-)

Svar: Tack fina Karin för din omtanke. Varma sommarkramar till dig!!!
Mia

2014-05-26 @ 10:00:27
Postat av: Karin Hud

Hoppas du mår bättre! Vill önska dej & dina kära en fin & glad midsommar! MÅ BÄST / Karin.

2014-06-19 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0