Det är märkligt...

... det där med barnbarn.
Jag saknar honom hela tiden och så fort Nina skickar en bild på honom så smälter mitt hjärta. Jag tycker han är det vackraste barnet och totalt fulländad.
Det är underbart roligt se de små förändringar som skett sen jag såg honom sist och när han ler mot mig blir jag alldeles varm inombords. Jag och Arnfinn älskar när Nina skickar små filmsnuttar på honom och skrattar högt när vi ser på dom. Så mycket kärlek. ❤️
När mina vänner berättar om sina barnbarn och jag känner igen mig i deras historier så är det som en ny värld har öppnats.
En värld där vi skördar frukterna av det vi skapat.
Det är fantastiskt underbart ha en familj runt sig. Att alltid veta att dom finns där.
Och nu är det Viggos tur att ta del av detta. 
❤️❤️❤️
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Oh va söt han är <3
Ja visst är det UNDERBART<3<3<3 Livets goa efterätt som vi får NJUTA av! MÅ BÄST för det är DU värd/ Karin.

Svar: Ja dom är fantastiska. ❤️Ses på måndag! Kram!!!
Mia

2014-11-12 @ 08:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0