Haft en lugn...

...vecka. Testat Zumba för första gången i mitt liv och jag var superkass! När dom andra svängde till höger så svängde jag till vänster. Sen skulle vi hoppa som grodor och ruska runt på hela nederdelen och det fick jag inte till utan såg ut som en vandrande pinne i blåst. haha :-) :-)
Men roligt var det!!! 
Sen har jag varit hos naprapat som knäckt och knådat min rygg och mina ben. Herregud vad ONT det gjorde!!! Så där ontskönt. Nästa vecka ska vi gå igenom i gymmet och han ska visa mig hur jag ska träna för att få bort min värk. 
Han var verkligen duktig!
För övrigt har jag träffat Niclas och Malin och Pirjo på middag hemma. Det är roligt laga mat och få hem lite folk. Även min kollega Maria har kommit hit och fikat en timme. Var himla mysigt!
Denna vecka bestämde jag mig för att vara hemma mycket och vara ensam mycket. Min hjärna behövde det. Tydligast märktes det igår när jag i en timmes tid letade efter mobilladdaren. Har absolut ingen aning vart jag lagt den. Dyker väl upp i frysen eller middagsmaten en vacker dag...
Idag åker jag till Norrtälje och njuter av landet. Ska passa på att springa lite i skogen. Älskar naturen, lugnet och grusvägarna i Norrtälje. ❤️
Ha en härlig helg alla! 
Morgonfrukost... Bara maken saknas ❤️

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Go helg till dej! Vi ses på Måndag,ska bli sååå kul att träffas! MÅ BÄST / Karin.

Svar: Blev inget på måndagen, men vi ses den 2 dec. Kram!!! ❤️
Mia

2014-11-15 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0