Haft en relativt...

...lugn vecka. 
Skulle egentligen varit ensam hemma och haft time out, men efter länsat frysen på flera liter glass och sen fortsatt min bulldozerätning med allt möjligt ätbart från skafferiet så kände jag att, nej jag måste BORT!
Tog bussen till Norrtälje och har varit ute med Nina och sprungit i skogen i totalt mörker. Tackade min lyckliga stjärna för att jag inte snubblade och bröt både ben och armar!
Dagen efter var vi på gymmet och Viggo debuterade sin framtida gymkarriär. Nina var på mor o barnpass vilket jag inte var välkommen på. Iofs borde jag också fått gå med för jag hade ju också mitt barn med mig!! 😉
 
Hem igen efter mysiga dagar och så kom maken hem och även Basse hälsade på.
Att få tag i Basse är ungefär lika enkelt som att få tag i påvens privata nummer!
Torsdagen ägnade jag o maken till Hälsomässan. Var med på pass och fick gratis massage etc. En mycket lyckad mässdag. 😃
Idag går vi som två skadeskjutna 98-åringar! 
Satsar därför på Body Pump i morgon bitti. Har vi ont så kan vi lika gärna köra på. (Mitt motto) (Arnfinns motto är nog mer åt hållet; har jag gift mig med henne så får jag bara stå ut. He he)
Ha en härlig helg!
 
Skogsspring i mörkret 🙀
Viggo på första gympan
 
Lite yoga på mässan
 
Jag rockar loss 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

DU ÄR BÄST :-) / Karin

Svar: Du med Karin! ❤️
Mia

2014-11-09 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0