Söndag...

...morgon och i köket har jag tänt levande ljus. Ute är det mörkt och dystert. Bara 2 ynka grader så snart kommer det kanske lite snö som lättar upp det kompakta gråa. 
Veckan som varit har börjat med att avboka allt pga halsont och följt av ett "nattskift" där jag kört skrikande sjuk bebis i rallyhastighet över mattkanterna medans modern snarkat gott i vårt sovrum. Fadern sov hemma i Norrtälje. Mindes hur otroligt jobbigt det är med sjuka bebisar och jag avundas inte föräldrarna! 
När Nina åkt så sov jag som en stock!
Igår hade jag o min älskade make en slappardag med inslag av myskläder, hembakad pizza, film och glögg och bokläsning. Bara så skönt!
Idag drar vi vidare för att passa sjuk bebis medan föräldrarna sover ut på hotell i närheten. 
Sista "nattpasset" denna vecka. ;-)
Innan dess Ci-möte i Solna där vi ska ta del av info från olika leverantörer av Ci. Blir intressant!
Jag skulle ju egentligen fått operera en andra Ci nu men då jag är för trött så tyckte läkaren att det får vänta. Så jag får se när/om det blir av. 
Ha en härlig dag alla! 
Sjuk Pus ❤️
Glöggmys på vår underbara pensionärkuvös. 😃
 
Smarrig pizza. 😜

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Krya & ENERGIKramar i massor!!!!

2014-11-24 @ 08:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0