Dop

 
Har haft en jätterolig helg med gäster från Norge och dop i Norrtälje i söndags. 
Ägnat veckan åt att planera och baka och städa. På fredagen var ena halvan av barnen här med makens älskade föräldrar, syster och sambo. På lördagen åt vi ute med andra halvan av barnen
 
och på söndagen sågs alla på dopet. 
Bara så otroligt underbart!
Jag älskar verkligen min stora tjocka familj och är lyckligt lottad. 
Under dopakten grinade jag så halva paketet av näsdukar gick åt... Blev så rörd för det var så fint! Och alla ungarna med respektive var så fina. 
Viggo är en lyckligt lottad bebis med så mycket kärlek runt omkring sig.
(Jag kommer behöva en toarulle MINST när ungarna gifter sig!!!!!)
Nina och Martin har härliga vänner och det var så roligt att träffa alla!
På måndagen gick luften ur mig och jag grät en del pga av alla ljud och allt annat som gjort mig trött. Så idag tog jag och Arnfinn total time out. Så skönt!
:-)
tack älskade familj för att ni finns runtomkring mig. *kärlek*
Viggo är en smart grabb och har skrivit ett tackkort och skickat blommor!
Alla barnen samlade ❤️
Fyra generationer 
Svärmor med Viggo
Adel, Janne och Viggo 
Niclas Nina Basse o lilla Viggo ❤️
 
Hur som helst verkar jag missat fotografera mig och Arnfinn tårtor etc... men mer bilder kommer!
Niclas och Malin var fotografer under dop och fika. Måste bara tigga lite bilder först!
Nu hjälpa maken hänga tvätt. :-)

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

SÅ UNDERBARA bilder! MEN VA STORA DINA KÄRA BARN SER UT....;-) Krazisar i massor / Karin.

Svar: Ja dom växer! Älskar att dom är vuxna o har bra liv. ❤️Kram!
Mia

2014-10-30 @ 08:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0