Fick av Familjen Danielsson

 
 
...förra året en middag på Vikingarestaurang i Gamla stan som julklapp.
Först nu kom vi iväg och det var helt underbart!
Både miljö, mat, akustik o personal får högsta poäng!
Efter all sjukt 3-rätters god mat o dryck var vi så mätta att vi var tvungna sätta oss i baren o vila för vi orkade inte gå till tunnelbanan. Sen tog vi en lång promenad för att maten skulle trilla ner och inte ligga precis under näsan.
Allt var så fint. Enda problemet var gafflarna som bara hade två taggar! Fick smyga med sked för att få upp lingon o sås. Hahaha 😃
Helt klart värt ett besök!
 
Idag drar vi till Norrtälje.
Jag har sagt att jag ska ta årets sista utebad idag eller morgon.. Hallå, vart är värmen????? -2 hos oss!!! Fortsättning följer! 
 
Maken väljer dryck
Jag tvår mina händer av glädje över vad som väntas skall
God tall- o granbarrsöl i fina krus
Förrätt till mig
Förrätt till maken 
Varmrätt
Efterrätt (som var mkt godare än vad den ser ut att vara!)
Restaurangen
Den tvåeggade gaffeln. Perfekt om man vill banta!
 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Oh va mysigt det ser ut!!!! Dessa typer av glas har jag här hemma....älskar stlen!!Så Fina kort på er <3
Kramizar / Karin

Svar: Tack! 😍
Mia

2014-11-02 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0