Fortsatt...

...sjukskriven har jag insett mina begränsningar och förstår nu att jag inte orkar/kan allt jag vill.
Kommer söka utvidgad sjulersättning på 75% och förhoppningsvis går det igenom.
eftersom både läkare, AF och FK är jättesnälla så tror jag inte det blir några problem.
Jobba vill jag och har jag bara 10tim/v så borde jag klara det i många år framöver.
Det är iallafall mitt mål och önskan.
Hur får jag tiden att gå, kanske ni undrar.
Med älskad make, fina barn med familjer så är jag aldrig ensam om jag inte vill.
Är mycket i Norrtälje och pussar Viggo och Agnes.
Älskar springa på grusvägarna och ger mig alltid ut på en joggingtur till stranden.
Väl där tar jag djupa andetag och känner doft av sjö och strand.
 
Morgonmys ❤️
❤️❤️❤️
Insjön i Norrtälje 
 
Igår kom min barndomsvän Karina hit och vi åkte till Fotografiska. Fastnade där i tre timmar!!!
Jag ÄLSKAR Fotografiska!
så vackra motiv
 
Bara så Agnes! 
 
Jag är även utnämnd bröllopskoordinator - av mig själv - och det är så roligt!
Nästa helg är det dop och jag ska ha svägerska med särbo här hemma. Det ser jag fram emot!
 
Livet är alldeles utmärkt, när jag har så fantastisk  familj runt mig. *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Tillåt dej att NJUTA AV VAD LIVET HAR ATT GE!!!
För DU ÄR VÄRD DET <3 ENERGIKRAMAR/ Karin.

Svar: Tack snälla Karin!Du är värsta bra energibomben!!! ❤️
Mia

2014-10-21 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0