Måndagen...

 
 
... var inte som vanliga Svenssonmåndagar precis.  Snarare mer lik tonårssöndagar.
Först sov vi bort halva dagen (maken).
Sen satt vi vid datorerna och efter det ett par avsnitt Modern Family. (Den serien är så sjukt rolig!!!)
 
Sen skulle Arnfinn se på fotboll och jag "jobbade" med ungarnas bröllop. 
Plötsligt var klockan 23.30 och jag fick ett chockerat sms från mamma som undrade vad jag gjorde uppe så sent?! (Händer ungefär lika ofta som det snöar i h-lvetet...Att jag är vaken sent alltså. Inte att mamma skickar sms!)
Mat, mjölk, bröd, ALLT är slut hemma och vi skulle egentligen ha storhandlat igår, men vi orkade inte. Så vi improviserade och just nu, tisdag morgon, dricker jag svart bryggkaffe (snö i h-lvetet igen) och äter korvbröd till frukost. Haha iiinte så gott...
Lyckades även slå sönder Arnfinns nya fina stekpanna igår. Helt sjukt! Alla stekpannor hos oss dör - som våra blommor - och nu hade jag köpt en extrafin lyxig med möjlighet att elda i. Då tappar jag den så illa att den hamnar på högkant och spricker lite + slår sönder golvet. Hhhmmmmpfff..... 
Nu tisdag = nya tag = vara lite ansvarsfull = handla mat och lägga mig i tid. 😃
 
 
Bröllopsplanering pågår!

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

SÅ Spännande med bröllopsplanering.....vill oxå....Kramizar <3

Svar: Jaaa Karin! Säg åt din son att fria! ;-)Kram!
Mia

2014-10-25 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0