Microkryssning

 
Ni vet det där när man åker 24-tim kryssning och ångrar sig och längtar hem redan kl:21.00 på kvällen. Då har man ändå en hel natt med gapiga människor utanför hytten hela natten som gör det omöjligt att sova (om du inte är lika full som dom är vill säga).
Sen dagen efter sitter man och bara längtar hem på en båt med fyllesjuka människor och trött (jag beundrar dom grymt mycket!) personal som också önskar att vi vore hemma.
DÅ ska ni åka datorernas egna komprimerade program - Alltså en 24-tim kryssning komprimerad till 4,5 tim! 😃
ECKERÖ LINJEN!
Åk kl 15:00 - ät buffé direkt - shoppa - dansa en dans - drick en drink - och vips - du är i land 19.30 och SOVER kl 21.00 hemma i din egna säng!!! (Eller dottern o svärsonens gästsäng som jag adopterat eftersom jag är där så ofta...)
Toppenresa med min gamla barndomsvän Karina, min dotter med familj och deras vänner. 
Haft en så rolig helg!!! 
Karina o Viggo spanar på båten. 
 
 
God buffé. Tyvärr missade jag all varm mat eftersom kön var så lång dit så jag (och Karina) tog efterrätt så länge men råkade äta oss mätta på det. 😛 Karina och jag har aldrig haft jordens bästa inflytande på varandra, men vad gör det när vi haft så ROLIGT många gånger och som nu, fick äta gott istället för varmt. (Hade maken varit med hade jag inte fått det. Haha 😉)
 Microdans av Jessica med Rasmus. (typ halv låt) Karina och jag dansade runt 30 sek. Sen blev det tryckare och det var vi inte så sugna på!
Snabbdrink i baren. Gott! 2 klunkar ungefär, sen tröttnade jag på den och ville inte ha mer. Men den tar sig bra ut på bild!
Dagen efter blev det lite löpning längst grusvägarna och in i den höstklädda skogen under total tystnad. Har varit mycket denna vecka och framförallt mycket ljud. Springa ensam i skogen under total tystnad ger mig energi att orka.
 
Väl hemma igen var min vackra make där och väntade på mig. ❤️
Nu ska han inte jobba på två veckor och ingen är gladare än jag! (Förutom Nina då som tröttnar på att jag nämner Arnfinn i varannan mening när han inte är hemma. Haha 😉)
Älskar dig min vackra man ❤️
 
Nu blir det serieparad! 
Outlander eller Modern Family. 😃😃😃
Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Va kul <3 Viggo är ju för SÖT! Viggo ser lika snäll ut som morfar <3 Hälsa din käre man det!!!! NJUT AV VARANDRA & BAMSEKRAMAR / Karin.

Svar: Det ska jag! Då blir han mallig. 😉 Kram!!!
Mia

2014-10-21 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0