Hus på G

 
 
ja men då är vi igång igen.
Det blev två år i Segeltorp och sen var lägenheten i tip top och vi började se oss efter nytt boende.
Fast närmare sanningen är att VI FÅR INTE PLATS vid köksbordet!!!
Vad gör man då?
Alternativ
1: köper större bord
2: delar upp familjemiddagarna till mindre grupper
3: köper ett stort kök där alla får plats
Eftersom det är svårt köpa ett stort kök bara sådär så köpte vi ett hus till köket!
 
Fördelen med huset är att det är 500 m till havet o en liten badplats. Vägen dit består av grusväg genom lite skog. Sen själva boendet är 20 min cykelväg från stadskärnan av Norrtälje. Nackdelen är att jag får betydligt länger till jobbet. Fast jag ska köpa en liten piffig bil så jag får pendla. 
Är sjukt bilsugen och letar för fullt. Riktigt roligt leta bil! Den ska antingen vara blå, silver eller röd. Tror jag... Om min bil är röd o Arnyfunna blå så blir det snyggt ihop på uppfarten tänkte jag. Men om huset målas i mörk grå o våra bilar är blå o röda så kanske det blir för mycket färger?
Kanske en snygg blå mindre Volvo skulle passa mig, jag är ju blåögd så då matchar jag bilen. :-)
Ja vi får se!
För övrigt umgås jag mest med min nya bästis Viggo på numera aktningsvärda åldern av 6 mån. Han är road av det mesta jag gör och det är tacksamt umgås med människor som man bara behöver göra pruttljud så skrattar dom! Fast iofs är min man nästan lika lättroad. ;-) 
 
På tal om maken så har vi bokat sommarens resa till Gotland igen. Det blir en härlig svensk sommar i år. Först Öland o sen Gotland.
Hoppas vi har samma tur med vädret som 2014.
 
Nu lite blandade bilder:
 
Huset
Världens gladaste bebis shoppar med mig. :-)
 
 
 Badplatsen nära huset.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Hud

Nu händer det grejer vill jag lova<3 Kan inte se dom två sista korten bara!!! MÅ BÄSTKRAMAR I MASSOR!


2015-01-31 @ 18:18:49
Postat av: Karin Hud

Nu kunde jag se dom :-) OH Va Viggo är SÖT....NJUT !!

2015-01-31 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0